ÚvodMagazínNovinkyPříjem objednávek s doručením do Vánoc

Příjem objednávek s doručením do Vánoc

Vážení zákazníci,

poslední den pro příjem objednávek s doručením do Vánoc v našem obchodě je ČTVRTEK 15.12.2016 do 14:00 hodin, pouze s dopravou PPL a Česká pošta. Při volbě dopravy prostřednictvím systému Uloženka a DPD již nemůžeme dodání do Vánoc zaručit. Pokud je pro vás zásadní doručení do Vánoc, důrazně NEDOPORUČUJEME DOPRAVU ULOŽENKA a DPD! Doručení do Vánoc se týká pouze zboží, jež je skladem!
Oba tito dopravci již oznámili výrazné zpožďování doručení zásilek s tím, že posledním dne pro příjem s omezenou zárukou doručení je pátek 16.12.2016.

Objednávky, přijaté do čtvrtka 15.12.2016 do 14:00 hodin, budeme expedovat ještě týž den.

Objednávky, přijaté od 15.12.2016 14:01 hodin, budeme expedovat postupně od 4.1.2017.

Důležité informace:

Náš obchod je uzavřen v období od 15.12.2016 od 14:00 hodin do 3.1.2017.

V tomto období příjímáme objednávky s tím, že je budeme expedovat postupně od středy 4.1.2016. Nebudeme však přítomni na telefonu, na mailu ani na Facebook Messengeru. Vše Vaši zprávám, požadavkům apod., se budeme věnovat plně od 4. ledna 2017.

Jak postupovat v případě zpožděné zásilky či reklamace poškozeného obsahu balíčku:

V takovém případě neprodleně kontaktujte dopravce, které jste si zvolili při zadání objednávky. Odpovědnost za včasné dodání nepoškozeného zboží je záležitost dopravce, nikoliv našeho obchodu, který vám dopravu u dopravce pouze objednává. Ačkoliv bychom vám rádi pomohli, nejrychlejší cesta k vyřešní je váš kontakt s dopravcem. Česká pošta umožňuje ve své aplikaci po zadání čísla zásilky provést reklamaci přímo z této aplikace:

https://www.postaonline.cz/trackandtrace

email-1

 

 

Google Pinterest sdílej článek